Ćwiczenia

Dlaczego warto robić ćwiczenia na przerwę między udami? Sprawdź przykładowe propozycje treningowe na uda!

ćwiczenia na przerwę między udami

Górne partie nóg są bez wątpienia istotnym elementem, nad którym warto pracować w procesie modelowania swojej sylwetki. Możesz w tym celu wykonywać proste ćwiczenia na przerwę między udami. Sprawdź przydatne pomysły w tym zakresie!

Smukłe uda to cel, który niewątpliwie chce osiągnąć wiele osób. Ćwiczenia na przerwę między udami mogą się tutaj świetnie sprawdzić. Są one dosyć proste, dzięki czemu możesz wygodnie wykonywać je w zaciszu własnego domu. Warto wdrożyć tę formę aktywności do swojego planu treningowego. Pamiętaj o tym, aby wykonywać poszczególne ruchy w sposób poprawny technicznie. Przeanalizuj również założenia dotyczące liczby powtórzeń, ponieważ powinna być ona dopasowana do twoich indywidualnych możliwości kondycyjnych. Zobacz, jakie ćwiczenia możesz wykonywać na przerwę między udami!

Proste do wykonania ćwiczenia na przerwę między udami

Jeśli chodzi o ćwiczenia na przerwę między udami, świetnie sprawdzić się mogą przysiady w szerokim rozkroku. Pamiętaj, aby kolana nie wychodziły poza linię palców u stóp. Jest to proste do wykonania, a jednocześnie angażuje pośladki i mięśnie brzucha. Przydatnym rozwiązaniem może okazać się również siedzenie na podłodze z wyprostowanymi plecami, zgiętymi kolanami oraz złączonymi stopami, a później machanie udami. Ciekawą propozycją jest też leżenie na boku z oparciem o zgiętą pod kątem prostym w łokciu rękę i podnoszenie nogi znajdującej się na górze. Potem należy zmienić pozycję na drugi bok.

Jak się odpowiednio przygotować do treningów?

W regularnej aktywności fizycznej ważne jest odpowiednie przygotowanie. Jeśli chcesz robić ćwiczenia na przerwę między udami, przydać ci się mogą rozmaite akcesoria. Zastanów się nad doborem form ruchu oraz nad tym, co jest ci potrzebne. W sklepach Decathlon znaleźć możesz:

  • maty do ćwiczeń;
  • koszulki i spodenki sportowe;
  • bidony na wodę;
  • gumy do ćwiczeń;
  • obuwie sportowe.

Starannie opracuj swój plan treningowy.

Systematyczna aktywność ruchowa okazać się może świetną propozycją w sferze efektywnego wykorzystywania wolnego czasu. Warto zastanowić się nad jej wprowadzeniem do swojego harmonogramu działań. Ważne jest tutaj to, aby określić swoje cele, a także dbać o swoją motywację do treningów.


Może Cię także zainteresować:
Karolina Szymańska
Instruktorka fitness z ośmioletnim doświadczeniem. Pracuje w jednej z warszawskich siłowni, a po godzinach udziela się charytatywnie w schronisku dla zwierząt. Uczestniczkom swoich zajęć zawsze podkreśla, że jedyny zły trening to taki, który się nie odbył. Gdy ma wolną chwilę, lubi spędzać czas na łonie natury.

    Leave feedback about this

    • Quality
    • Price
    • Service

    PROS

    +
    Add Field

    CONS

    +
    Add Field
    Choose Image
    Choose Video