ĆWICZENIA

Ćwiczenia z piłką na brzuch – sprawdzony sposób na piękne ciało

Ćwiczenia z piłką fitness zwiększają tolerancję wysiłkową organizmu, wzmacniają i modelują ciało. To również jeden ze sprawdzonych sposobów na aktywację i rozbudowę mięśni brzucha. Dowiedz.

Ćwiczenia na talię osy – sprawdź, jak najskuteczniej wymodelować ciało

Kształtne ciało kojarzy się z dobrym zdrowiem i samopoczuciem. W końcu im lepiej wyglądasz, tym lepiej się czujesz. Warto zatem poświęcić czas na dbanie o.

Ćwiczenia na smukłą talię – trenuj, gdzie tylko chcesz

Regularny trening pozwala dbać o ciało, sprawia przyjemność i satysfakcję. Jednak, w obliczu innych celów, wysmuklenie talii wydaje się sporym wyzwaniem. Czy rzeczywiście tak trudno.

Ćwiczenia na wąską talię – zadbaj o sylwetkę osy już dziś

Praca nad wysportowanym ciałem nie zawsze należy do najprostszych. Jednak potrafi sprawiać wielką przyjemność, gdy trening dyktowany jest chęcią osiągnięcia sukcesu oraz dobrą organizacją. Sprawdź,.

Ćwiczenia ze sztangą – najlepsze ćwiczenia do wykonywania ze sztangą

Ćwiczenia ze sztangą kojarzą się głównie z budowaniem masy mięśniowej. W rzeczywistości jednak dzięki podnoszeniu ciężarów można osiągnąć wiele innych celów, szczególnie dzięki efektywnym treningom..

Ćwiczenia na boczki i talię – 3 skuteczne ćwiczenia, które zrobisz w domu

Talia osy to marzenie wielu kobiet. Jednak mięśnie boczne brzucha ćwiczą także mężczyźni, dbając w ten sposób o wyrzeźbioną sylwetkę. Aby pracować nad talią i.

Ćwiczenia na łydki – 5 najlepszych ćwiczeń do wykonania samodzielnie

Mięśnie łydek są niestety dość często pomijane podczas treningu. Praca nad nimi pozwala jednak zbudować wysportowaną i proporcjonalną sylwetkę. Wystarczy tylko zestaw 5 prostych ćwiczeń,.

Ćwiczenia z gumą na boczki – TOP 5 najlepszych propozycji

Sporo osób zmaga się z boczkami, ponieważ to właśnie tam bardzo często gromadzi się nadmierna tkanka tłuszczowa. Odpowiednia dieta i dobrze dobrane ćwiczenia mogą pomóc.

Ćwiczenia na sześciopak – sprawdzone sposoby na wyrzeźbienie brzucha

Płaski, wyrzeźbiony brzuch to marzenie niejednej osoby. Zapewnienie sobie atrakcyjnego wyglądu dzięki tzw. sześciopakowi wymaga jednak połączenia ćwiczeń mięśni tułowia z treningiem, który pozwoli zatrzymać.

Ćwiczenia na cellulit – TOP 5 najlepszych ćwiczeń na cellulit

Cellulit, nazywany też potocznie pomarańczową skórką, to naturalny i powszechny problem kosmetyczny ludzkiego ciała. Niektórzy go akceptują, inni za wszelką cenę pragną się go pozbyć..

Ćwiczenia z piłką dla dzieci – trening w formie zabawy

W pracy nad rozwojem sensorycznym i motorycznym dziecka w każdym wieku ważną rolę odgrywa aktywność z użyciem piłki, która łączy ćwiczenia sportowe oraz swobodną zabawę..

Ćwiczenia na przedramiona – jak skutecznie zbudować przedramiona?

Prawidłowo rozbudowane przedramiona gwarantują poprawną pozycję sylwetki oraz pozwalają na większe osiągi w sportach siłowych skupionych wokół pracy z ciężarem. Osoby, które na co dzień.

BIEGANIE

ODCHUDZANIE

TRENING

Rozgrzewka na WF – przykładowe zestawy ćwiczeń, które warto zobaczyć

Ćwiczenia sportowe dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz szkolnym powinny przybierać formę zabawy lub gry ruchowej. Odpowiednio dobrane do możliwości uczestników zajęć, powiązane z ulubionymi.

Tabata – na czym polega, jak ułożyć trening i jakie są zasady?

Tabata to aktywność fizyczna o bardzo dużej intensywności. Chociaż ten interwałowy trening trwa bardzo krótko, to jest naprawdę wymagający pod względem wydolnościowym. Męczące ćwiczenia dają.

Jak zrobić trening obwodowy na siłowni? Podpowiadamy!

Trening obwodowy na siłowni jest połączeniem treningu siłowego oraz cardio. Jego cechy charakterystyczne to szybkie tempo, wysoka intensywność, wykonywanie ćwiczeń w tzw. obwodach. Jak ułożyć.

Trening obwodowy na redukcję tkanki tłuszczowej. Kiedy spodziewać się pierwszych efektów?

Trening obwodowy na redukcję tkanki tłuszczowej to także ćwiczenia wzmacniające, dzięki czemu jego efektem jest spalanie tkanki tłuszczowej, budowanie masy mięśniowej i poprawienie wytrzymałości. Jak.

Czy trening personalny się opłaca? Zobacz, jak wybrać trenera

Trening personalny jest dosyć popularnym rozwiązaniem, które wzbudza spore zainteresowanie wśród osób chcących regularnie się ruszać. Na co zwracać uwagę przy wyborze trenera? Podpowiadamy! Jeśli.

Co to jest trening aerobowy? Najważniejsze zasady i przykładowe ćwiczenia

Jeżeli szukałeś kiedyś sposobu na schudnięcie, to na pewno natrafiłeś na trening aerobowy. Ćwiczenia tlenowe to jeden z najpopularniejszych sposobów na pozbycie się tkanki tłuszczowej..

Czy rozgrzewka przed treningiem jest ważna? Zobacz, jak ją prawidłowo wykonać

Rozgrzewka przed treningiem to bardzo ważny element. Nigdy nie należy jej pomijać, ponieważ nierozgrzane ciało będzie dużo bardziej narażone na kontuzje i urazy. Zobacz, co.

Full Body Workout – poznaj trening FBW

Trening FBW to rodzaj treningu obwodowego, który polega na ćwiczeniu wszystkich partii mięśni podczas jednej sesji. FBW może być wykonywany zarówno przez osoby początkujące, jak.

Co jeść po treningu, a czego unikać?

Co jeść po treningu? Posiłek po treningu powinien być bardzo ważnym elementem dla każdej osoby, która chce schudnąć lub wzmocnić i wymodelować mięśnie. Posiłków nie.

Krótkie i intensywne treningi HIIT. Jak wykonywać trening interwałowy?

Treningi HIIT są bardzo intensywnymi treningami interwałowymi. Są one skierowane do osób, które chcą w bardzo szybkim tempie zrzucić kilogramy. HIIT to trening bardzo skuteczny.

Trening anaerobowy, czyli beztlenowy – zobacz, na czym polega

Trening anaerobowy zyskuje coraz większą popularność. Energia pozyskiwana do ćwiczeń pochodzi tutaj z przemian beztlenowych. Dzięki treningowi można spalić dużo kalorii oraz zbudować masę mięśniową..

Ułóż skuteczny plan treningu w domu i ćwicz jak profesjonalista

Plan treningu w domu to jedna z najważniejszych rzeczy, którą trzeba przygotować, jeszcze zanim zaczniesz ćwiczyć. Dzięki niemu będziesz mógł założyć sobie pewne cele i.

SIŁOWNIA I FITNESS

Szybkie odchudzanie – jak schudnąć z brzucha w 2 tygodnie?

Wiele osób zadaje sobie pytanie, jak schudnąć z brzucha w 2 tygodnie. Odchudzanie jest zwykle procesem długotrwałym, ale w krótkim okresie również można poczynić bardzo.

Jak schudnąć z brzucha w tydzień? Czy to możliwe?

Zastanawiasz się, jak schudnąć z brzucha w tydzień? Odchudzanie to długotrwały proces. 7 dni to za krótki okres, aby osiągnąć płaski brzuch. W tym czasie.

Sprawdź, jak schudnąć z brzucha – dieta i ćwiczenia

Jak schudnąć z brzucha? Wiele osób zadaje sobie to pytanie. Odpowiedź jest dosyć łatwa. Wystarczy przejść na dietę i wprowadzić do swojego życia regularną aktywność.

Jak schudnąć i nie przytyć? 10 zasad, których musisz przestrzegać

Jak schudnąć? Wiele osób chcących stracić nadmiarowe kilogramy zadaje sobie to pytanie. Zobacz, jaką dietę stosować oraz jak dobrać ćwiczenia, by stracić zbędne kilogramy. Oto.

Prawidłowe przysiady – jak je robić poprawnie?

Prawidłowe przysiady skutecznie rzeźbią i ujędrniają uda oraz pośladki. Jednak niepoprawna technika może ci zaszkodzić. Dowiedz się, jak zrobić przysiad i ciesz się jędrną pupą.

Przysiady z obciążeniem – ważne zasady, prawidłowa forma

Przysiady z obciążeniem to jedno z najpopularniejszych ćwiczeń na nogi i pośladki – nie bez powodu. Wzmacniają mięśnie brzucha, nóg, zwiększają sprawność i równowagę oraz.

Przysiady na pośladki – poznaj technikę, która da najlepsze efekty

Czy przysiady na pośladki to faktycznie najlepsze ćwiczenie, jakie możesz wykonać na ujędrnienie pupy? Jak urozmaicać klasyczne przysiady, by stale się rozwijać? Poznaj najlepszą technikę,.

Jak prawidłowo wykonywać przysiady z hantlami?

Trening z hantlami potrafi być bardzo owocny. Stymuluje i rzeźbi jednocześnie wiele partii ciała. Obciążenia można wygodnie dobierać do swoich możliwości. Dziś dowiesz się, jak.