Odchudzanie

Jak schudnąć z ud w 3 dni? Sprawdź, czy to możliwe

jak schudnąć z ud w 3 dni

Jak schudnąć z ud w 3 dni? Jest to krótki okres, w którym nie uda ci się sprawić, że twoje uda będą szczuplejsze. Możesz jednak tak zmienić sposób życia, aby zmniejszanie wagi ciała było zdrowe dla twojego organizmu. Zobacz, jak to zrobić!

Jeżeli zastanawiasz się, jak schudnąć z ud w 3 dni, to odpowiedź brzmi: nie da się. Jest to zbyt krótki okres, aby mówić o zdrowym odchudzaniu. W ciągu 3 dni możesz jednak wprowadzić do swojego życia nawyki żywieniowe oraz aktywność fizyczną. Jeżeli będziesz stosował te elementy przez kilka tygodni, to zobaczysz ogromną różnicę. Pamiętaj jednak, że nie da się schudnąć tylko z jednej partii ciała. Jeżeli zaczniesz chudnąć, to odchudzisz także i inne części ciała. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak skutecznie zrzucić nadmiarowe kilogramy, to koniecznie przeczytaj ten artykuł!

Zdrowa dieta – podstawa odchudzania

Jak schudnąć w 3 dni? To zbyt krótki okres, by dieta dała efekty. Będziesz potrzebował na to kilku tygodni. Te 3 dni możesz jednak wykorzystać na zmianę swoich nawyków żywieniowych. To właśnie one w największym stopniu wpłyną na zmniejszenie ud. Przy układaniu diety musisz trzymać się pewnych podstawowych reguł, oto one:

  • w twojej diecie powinno znaleźć się chude białko, czyli mięso z indyka lub kurczaka;
  •  jedz warzywa do każdego posiłku;
  • jedz błonnik, pomaga on w oczyszczaniu układu trawiennego oraz dobrze syci;
  • w twojej diecie powinien znaleźć się zdrowy tłuszcz, ponieważ rozpuszczają się w nim witaminy. Ma on także duży wpływ na gospodarkę hormonalną. Zdrowy tłuszcz znajduje się w oliwie z oliwek i tłustych rybach;
  • jedz nabiał oraz kefiry, dobrze działają one na florę bakteryjną żołądka;
  • pij przynajmniej 2 litry wody dziennie, ma ona duży wpływ na trawienie. Dodatkowo wypełnia żołądek, dzięki temu nie będziesz odczuwał głodu.

Pewne rzeczy powinieneś wyrzucić ze swoich posiłków, oto one:

  • produkty przetworzone, czyli makarony i białe pieczywo. Unikaj dań fast food. Najlepiej gotować w domu, wtedy wiesz, co znajduje się w potrawach;
  • unikaj napojów słodzonych i soków, ponieważ mają one bardzo dużo kalorii, zamiast nich pij wodę;
  • unikaj słodyczy, możesz je zjeść raz na jakiś czas, ale nie codziennie.

Jakie ćwiczenia wykonywać, aby schudnąć?

Jeżeli prowadzisz siedzący tryb życia, to jesteś narażony na nadwagę lub otyłość. Aby tego uniknąć, powinieneś być aktywny fizycznie. Nie musisz od razu iść na siłownie, możesz:

  • jeździć na rowerze;
  • biegać;
  • pływać na basenie;
  • wykonywać treningi aerobowe w domu.

Jak schudnąć z ud w 3 dni? Najszybszym sposobem na schudnięcie jest stosowanie treningu HIIT, czyli ćwiczeń interwałowych. To dzięki nim najszybciej pozbędziesz się tkanki tłuszczowej. Taki trening polega na ćwiczeniach o wysokiej intensywności, które przeplatane są chwilami odpoczynku. Dlaczego ten trening sprawi, że będziesz szybko tracił wagę? Interwały sprawiają, że chudniesz nie tylko w trakcie treningu, ale i długo po jego zakończeniu.

Jeżeli chodzi o ćwiczenia wzmacniające mięśnie nóg, to najpopularniejsze są przysiady. Poza tym możesz także wykonywać wykroki oraz nożyce. Pamiętaj, że takie ćwiczenia rozbudują twoje mięśnie, ale żeby je odkryć, będziesz potrzebował treningu cardio lub HIIT, który zredukuje tkankę tłuszczową.

Jak schudnąć z ud w 3 dni – sprzęt do ćwiczeń

Jeżeli ćwiczysz w domu, to będziesz musiał wyposażyć się w specjalną matę do ćwiczeń. Sprawi ona, że twój trening będzie zdecydowanie bardziej wygodny. Zwłaszcza że duża część ćwiczeń na uda wykonywana jest w pozycji leżącej. Do tego warto nabyć Odzież termoaktywną, która świetnie sprawdza się podczas intensywnych treningów. Wszystkie powyższe rzeczy znajdziesz w sklepie Decathlon, który oferuje wysokiej jakości sprzęt dla sportowców.

Jak schudnąć z ud w 3 dni? Niestety, nie można odchudzić się w tak krótkim czasie. Będziesz potrzebował kilku tygodni, aby zobaczyć różnicę. Nie zniechęcaj się jednak – oglądanie rezultatów, na które zapracowałeś przez długi czas, daje bardzo dużą satysfakcję.


Może Cię także zainteresować:
Karolina Szymańska
Instruktorka fitness z ośmioletnim doświadczeniem. Pracuje w jednej z warszawskich siłowni, a po godzinach udziela się charytatywnie w schronisku dla zwierząt. Uczestniczkom swoich zajęć zawsze podkreśla, że jedyny zły trening to taki, który się nie odbył. Gdy ma wolną chwilę, lubi spędzać czas na łonie natury.

    Leave feedback about this

    • Quality
    • Price
    • Service

    PROS

    +
    Add Field

    CONS

    +
    Add Field
    Choose Image
    Choose Video