Ćwiczenia

Marzysz o brazylijskich pośladkach? I ty możesz je mieć!

brazylijskie pośladki

Trening na brazylijskie pośladki został zainspirowany wyglądem ciał Brazylijek. Jędrne pośladki to marzenie wielu osób, dlatego właśnie powstał trening, dzięki któremu można to osiągnąć! Zobacz, jak ćwiczyć, by mieć brazylijskie pośladki!

Trening na brazylijskie pośladki nie jest bardzo wymagający fizycznie, ale niezbędna jest tutaj odpowiednia regularność i skupienie na technice wykonywanych ćwiczeń. Dzięki temu efekty przyjdą bardzo szybko. Rezultaty przyjdą jeszcze szybciej, jeżeli trening zostanie połączony z odpowiednio przygotowaną dietą, która będzie bogata we wszystkie składniki odżywcze. Zobacz, jak powinny wyglądać ćwiczenia na brazylijskie pośladki!

Dlaczego ważna jest odpowiednia dieta?

Dieta i ćwiczenia zawsze powinny iść w parze. Nie chodzi tutaj jednak o głodzenie się, ponieważ twój organizm potrzebuje paliwa, które będzie zużywał podczas treningu. Twój jadłospis powinien zawierać wszystkie składniki odżywcze:

  • białko;
  • węglowodany;
  • tłuszcze.

Pamiętaj, by unikać produktów przetworzonych, ponieważ nie mają one dobrego wpływu na ostateczne efekty treningu. W twojej diecie powinien znaleźć się także błonnik, którego spożywanie ma wiele zalet dla twojego organizmu. Dieta i ćwiczenia na duże pośladki to najlepszy sposób na to, by wyrzeźbić mięśnie i sprawić, by twoja pupa była jędrna!

Plan treningowy – dlaczego jest taki ważny?

Ćwiczenia na brazylijskie pośladki będą wymagały od ciebie stworzenia planu treningowego. Wyznacz w nim dni, w których nic nie będzie ci przeszkadzało i w pełni skupisz się na treningu. Na początku wystarczą trzy dni w tygodniu, a wraz z nabywaniem doświadczenia można zwiększać liczbę dni treningowych. Plan treningowy pozwoli ci zachować motywację i sprawi, że trening nie będzie chaotyczny. Ćwiczenia na pośladki w domu szczególnie będą potrzebowały odpowiedniego planu treningowego. W domu jest bardzo wiele rzeczy, które mogą cię rozpraszać. Czas trwania treningu zależy oczywiście od twojego poziomu zaawansowania, na początku nawet bardzo krótki trening może cię zmęczyć. Nie zniechęcaj się! Po pewnym czasie twoje ciało przyzwyczai się do wysiłku.

Trening na brazylijskie pośladki – od czego zacząć?

Przed każdym treningiem konieczne jest wykonanie rozgrzewki. Ćwiczenia na pośladki na siłowni i w domu zawsze powinno się zaczynać od tego etapu. Trening na brazylijskie pośladki może początkowo wydawać się mało wymagający, jednak po jakimś czasie zobaczysz, że rozgrzewka znacznie poprawia twoje wyniki treningowe. Dzięki niej podnosi się temperatura ciała, a dzięki temu tlen lepiej dopływa do tkanek. Twoje mięśnie będą bardziej elastyczne i sprawne. Jest to bardzo ważne w kwestii ćwiczeń na pośladki. Szybkie efekty zawsze wymagają wcześniejszego przygotowania!

Rozgrzewka pozwoli ci uniknąć kontuzji

Dobrze rozgrzane ciało jest mniej podatne na urazy, dlatego zawsze powinieneś zaplanować czas na rozgrzewkę. Więzadła i stawy są szczególnie narażone na uszkodzenia, dlatego nie zapominaj o ich rozgrzaniu. Kontuzja może wyłączyć cię z treningu na wiele tygodni, dlatego warto o nią zadbać!

Jakie ćwiczenia na brazylijskie pośladki wykonywać?

Jest wiele różnych ćwiczeń na pośladki. Efekty po miesiącu zobaczysz jednak tylko przy zachowaniu odpowiedniej regularności. Po przygotowaniu odpowiedniego jadłospisu i planu treningowego możesz wreszcie przejść do treningu. Poniżej prezentujemy listę kilku ćwiczeń na brazylijskie pośladki, które sprawdzą się właściwie dla każdego!

Przysiady z obciążeniem

Ćwiczenia na pośladki z obciążeniem to bardzo dobry sposób na brazylijskie pośladki. Najbardziej popularnym rodzajem takiego treningu są przysiady z ciężarkami. W tym ćwiczeniu bardzo ważna jest technika. Stań w rozkroku, twoje stopy powinny być ustawione na szerokości barków. Nogi ugnij w stawach kolanowych. Chwyć obciążenie w obie ręce i opuść wzdłuż ciała. Ugnij nogi w stawach kolanowych do momentu, aż uda będą w pozycji równoległej do podłogi. Wróć do pozycji wyjściowej, robiąc wydech. Powtórz kilkanaście razy, zrób kilka serii. Przy wykonywaniu ćwiczeń na pośladki z hantlami pamiętaj, by twoje plecy były proste!

Wykroki

To bardzo popularne ćwiczenie, które pomoże ci wyrzeźbić brazylijskie pośladki. Może być ono wykonywane z obciążeniem lub bez niego, zależy to od twojego poziomu zaawansowania. Stań w pozycji wyprostowanej i napnij mięśnie brzucha. Przenieś jedną z nóg do przodu, ale pamiętaj, że kolano nie może wysunąć się przed stopę. Wróć do pozycji wyjściowej. Kąt pomiędzy nogą a podłogą powinien wynosić 90 stopni. Nie zapominaj o napinaniu brzucha. Wykonaj kilkanaście powtórzeń w kilku seriach.

Wypychanie nóg w podporze

Do tego ćwiczenia będzie ci potrzebna guma do ćwiczeń. Na początku możesz jednak trenować bez gumy, by przyzwyczaić swoje ciało do tego rodzaju obciążenia. Zaczynasz w klęku podpartym. Jeden koniec gumy powinien zostać zahaczony o stopę, a drugi o rękę. Teraz podnieś zgiętą nogę do góry, pamiętaj, by twój kręgosłup się nie wyginał. W momencie, kiedy twoja noga jest w najwyższej pozycji, zepnij pośladek. Powtórz to ćwiczenie kilkanaście razy na jedną stronę ciała. Na siłowni możesz wykorzystać do tego ćwiczenia suwnicę. Pamiętaj, że ćwiczenia z gumą na pośladki są bardzo skuteczne i dzięki nim szybko zauważysz efekty!

Brazylijskie pośladki – sprzęt do ćwiczeń

Ćwiczenia na brazylijskie pośladki dobrze jest wykonywać ze sprzętem. Przede wszystkim powinieneś wyposażyć się w hantle, które umożliwią ci wykonywanie przysiadów z obciążeniem. Możesz także kupić sztangi i obciążenia. Wypychanie nóg w podporze wymaga gumy do ćwiczeń, dlatego warto ją kupić. Jeżeli chcesz zaopatrzyć się w sprzęt sportowy, to możesz skorzystać z oferty sklepu Decathlon, w którym znajdziesz wysokiej jakości sprzęt dla sportowców amatorów i profesjonalistów.

Brazylijskie pośladki nie muszą być tylko niespełnionym marzeniem! Dzięki odpowiedniemu treningowi można to osiągnąć. Wystarczy regularność i odpowiednia dieta!


Może Cię także zainteresować:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.