Odchudzanie

Jak schudnąć z brzucha w tydzień? Czy to możliwe?

jak schudnąć z brzucha w tydzień

Zastanawiasz się, jak schudnąć z brzucha w tydzień? Odchudzanie to długotrwały proces. 7 dni to za krótki okres, aby osiągnąć płaski brzuch. W tym czasie możesz jednak przygotować ciało i umysł do wyzwań, jakie na nie czekają. Zobacz, co zrobić, aby schudnąć!

Jak schudnąć z brzucha w tydzień? Taki okres pozwoli ci na drastyczną zmianę nawyków żywieniowych. Dzięki odpowiedniemu jadłospisowi z każdym tygodniem twój brzuch będzie stawał się coraz bardziej płaski. Odchudzanie powinieneś zacząć od odpowiednio zbilansowanej diety i ćwiczeń fizycznych. To dzięki tym dwóm rzeczom osiągniesz zamierzone rezultaty. Daj jednak swojemu organizmowi trochę czasu, zbyt szybkie efekty są często nietrwałe i prowadzą do efektu jojo, czyli szybkiego powrotu do poprzedniej wagi. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak szybko schudnąć, to koniecznie przeczytaj ten artykuł!

Najważniejsza jest dieta!

W tym, jak schudnąć z brzucha w tydzień, najważniejsza jest odpowiednia dieta. Dieta na płaski brzuch opiera się na kilku podstawowych założeniach, które pokrótce postaramy się przedstawić poniżej.

Pamiętaj o regularnych posiłkach

Zdrowe żywienie to nie tylko to, co spożywasz, ważna jest także regularność posiłków. Powinieneś jeść od 4 do 5 razy dziennie i starać się unikać podjadania. Śniadanie powinno być najbardziej pożywne, a kolacja lekkostrawna i jedzona około dwóch godzin przed snem. Dzięki regularności dużo szybciej stracisz kilogramy.

Stosuj odpowiednią dietę

Ze swojej diety nie musisz wykluczać tłuszczów, ale musisz zwracać uwagę na ich rodzaj. Zdrowe tłuszcze dostarczają energię, która jest niezbędna, by spalić tłuszcz. Ważne jest jedzenie białek, które sprawiają, że twój organizm domaga się znacznie mniej kalorii. W tym, jak schudnąć w tydzień, jedzenie białka jest bardzo istotne. Mięso i nabiał są trawione dłużej, co sprawia, że masz uczucie sytości. Spożywanie około 25% białka w ciągu dnia eliminuje wieczorne podjadanie.

Błonnik

Do swojej diety powinieneś włączyć błonnik pokarmowy, który ma duży wpływ na metabolizm. Błonnik reguluje ilość przyjmowanej żywności i odpowiada za oczyszczanie układu pokarmowego. Dzielimy go na błonnik rozpuszczalny oraz nierozpuszczalny. Ten pierwszy pęcznieje w układzie pokarmowym i wpływa na uczucie sytości, ten drugi zaś chłonie wodę i przyjmuje postać żelu, który usuwa resztki pokarmów i wpływa na poziom cholesterolu. Pamiętaj o tym, że aby schudnąć, trzeba zachować pewien deficyt kaloryczny, czyli dostarczać organizmowi mniej kalorii niż wynosi jego zapotrzebowanie.

Pij dużo wody

Ze swojej diety usuń słodkie napoje gazowane. Mają one bardzo dużo cukru, który ma duży wpływ na odkładanie się tłuszczu. Zamień napoje na wodę, która sprawi, że będziesz zdecydowanie mniej jadł. Wpływa ona też na procesy metaboliczne i szybsze spalanie tkanki tłuszczowej. Dobrze nawodniony organizm będzie lepiej znosił ćwiczenia fizyczne, ma to duży wpływ na to, jak schudnąć z brzucha w tydzień.

Jak schudnąć z brzucha w tydzień? Prowadź aktywny tryb życia!

Dieta połączona z ćwiczeniami fizycznymi daje bardzo dobre rezultaty. Duża część osób, które chcą schudnąć i rozwinąć mięśnie brzucha wybiera ćwiczenia na siłowni. Jest to bardzo dobry sposób, który przynosi całkiem szybkie rezultaty. Jeżeli jednak wolisz aktywność na świeżym powietrzu, to wybierz bieganie lub jazdę na rowerze. Jeśli lubisz pływać, to chodź regularnie na basen. Ćwiczenia na brzuch w domu także będą dobrym wyborem. Możesz robić brzuszki, przysiady, skłony i tzw. deskę. Najważniejsze, abyś tak dobierał ćwiczenia, aby nie zaznać uczucia znużenia. Ćwicz to, co lubisz!

Ile razy w tygodniu wykonywać trening?

Ile razy w tygodniu powinieneś ćwiczyć? Staraj się robić to przynajmniej 3 razy w tygodniu. Dzięki temu pozbędziesz się oponki na brzuchu i będziesz znacznie lepiej czuć się psychicznie. Ćwiczenia wyzwalają endorfiny, czyli hormon szczęścia!

Trenuj interwały!

Jeżeli chodzi o to, jak schudnąć z brzucha w tydzień, to powinieneś zdecydować się na trening interwałowy. Jest to najszybszy sposób na spalanie tłuszczu. Proces odchudzania podczas tej aktywności fizycznej przebiega bardzo szybko. Interwały polegają na wykonywaniu naprzemiennie ćwiczeń o wysokiej intensywności i przerywaniu ich, by dać organizmowi chwilę na odpoczynek. Wymaga to jednak pewnego doświadczenia, dlatego na początku staraj się nie przekraczać możliwości swojego organizmu.

Sprzęt do ćwiczeń – czego będziesz potrzebować?

Niezależnie od rodzaju aktywności, jaką będziesz wykonywać, będzie ci potrzebna odzież sportowa. Doskonale sprawdzą się tutaj ubrania termoaktywne, które pozwalają utrzymać temperaturę ciała. Jeżeli trenujesz w domu, to przyda ci się też wygodna mata do ćwiczeń. Aby urozmaicić trening w domu, warto zaopatrzyć się w ciężary, dzięki którym będziesz mógł wykonywać dużo większą liczbę ćwiczeń. Cały powyższy sprzęt znajdziesz w sklepie Decathlon, który oferuje wysokiej jakości produkty dla sportowców.

Jak schudnąć z brzucha w tydzień? Nie jest to proste, a rezultaty odchudzania są widoczne dopiero po kilku tygodniach diety i ćwiczeń. Nie powinieneś się jednak poddawać, odpowiednia dieta i ćwiczenia sprawią, że uda ci się spalić zbędne kilogramy.


Może Cię także zainteresować:
Magdalena Pawłowska
Studentka AWF, od czasów szkolnych zakochana w lekkoatletyce. Uwielbia przede wszystkim bieganie w plenerze, ale nie zapomina też o treningach na siłowni (szczególnie zimą). W wolnej chwili lubi oglądać filmy i spotykać się z przyjaciółmi.

    Leave feedback about this

    • Quality
    • Price
    • Service

    PROS

    +
    Add Field

    CONS

    +
    Add Field
    Choose Image
    Choose Video